The Body Shop Favori Body Butterlar

Merhabalar,günden güne daha az ızdırap çekiyorum dişlerimden.Bitince güzel olacak ama acı çekerken gerçekten insanın bunu anlaması imkansız.Yalnız ben dişçilerden kaçalı tıp dünyası baya gelişmiş.Ata Demirer Tek Kişilik Dev Kadro Eşliğinde kanal tedavisi düşünüldüğü kadar zor değil.Hatta aralarda işlemleri durdurup güldüğüm dahi oldu.Ancak ne zaman ki o makineleri sessiz yapacaklar o zaman ben dişçilere kuaföre gider gibi rahat gideceğim.
Konumuza dönecek olursak,ben tam bir çilek ve vanilya delisiyim.Çilek ve vanilyalı bakım ürünlerini alma hastalığım var.Öyle ki sadece yılbaşında çıkan The Body Shop un vanilyalı el kremini yılbaşında stokluyorum.Tüm mağazalardan topluyorum.Yeni yıla 3 4 ay kala kullanmaya başlıyorum ki küçük oldukları için çabuk bitiyorlar.Yılbaşına kadar bitiriyorum tekrar stokluyorum.Yazısına ise buradan ulaşabilirsiniz.
Neyse biz gelelim favori Body Butterlarıma :) 
Tabi ki Çilek ve Vanilya :) Kaç kutu bitirdim hatırlamıyorum artık bunlar son aldıklarım.Kullanmaya kıyamıyorum.Son dönemlerde evde fazla tester biriktiğinden onları kullanıp bitirmekle meşgulüm.
Kokuları öyle harika ki çok başarılı nemlendirme özellikleri olmamasına rağmen ben onlarsız yapamıyorum.Kullanmasam da açıp kapaklarını kokluyorum.Bana pozitif enerji veriyor.
Katı yapıları var.Ancak kokuları adeta insanın tenine yapışıyor ve çıkmıyor.Duşta duş jelini kullanıyorum.Bir ara çilekli ve vanilyalı parfümleri kullanıyordum.Herkes bana şeker kokuyorsun diyordu.Şeker kokularına zaafım var.Öyle ki eskiden iş yerimde soyunma odası ne kadar kalabalık olursa olsun içeriye giren yeşim parfüm sıkmış diyordu :) Evet parfüm şeker kokusuysa Yeşim parfüm sıkmıştır :) 
Fiyat olarak 39 TL civarı olan ürünümüze şans verilebilir.Ancak dikkat bağımlılık yapabilir.

Yorumlar