Yves Rocher Selülit Karşıtı Sıkılaştırıcı Vücut Kremi

Merhabalar,bence bugün yağmur yağacak o yüzden dikkatli olmanızı önererek başlıyorum güne :) Biliyorsunuz son zamanlarda yağmur felakete dönüştü.Bu yüzden tedbirli olalım.Yağmazsa da şansımıza :) 
Benim için yoğun bir gün olacak bugün.Çünkü dişçi,kargo,tur şirketi ve dans hocası olmak üzere 4 kapı gezeceğim.Malum düğüne 1 hafta kaldı.Son hazırlıklar tamamlanıyor.
Şimdi gelelim bugün sizlere yorumlayacağım ürüne.
Ben jel olanını kullandım 4 veya 5 kutu etkisini gördüm.Yazısı için tık tık Ancak bilirsiniz meraklı bir yapıya sahibim ve Yves Rocher Selülit Karşıtı Sıkılaştırıcı Vücut Kremi merak ediyordum ve son zamanlarda onu kullanmaya başladım.
Hemen incelemeye başlayalım.
Aslında ürün biraz da selülitler için bende çok şükür yok ama sıkılaşmaya tabi ki ihtiyaç var.Diğeriyle karşılaştırırsak sanki bu ürün bana daha iyi gibi geldi.Aynı zamanda pürüzsüzleştiriyor.
Son zamanlarda çokça duyduğumuz yeşil kahve çekirdeği ile yağ stoklanmasına karşı,Asya Sentellası ile sıkılaştırma ve canladırma etkili(sanırım pürüzsüzlüğü de Asya Sentellası sağlıyor)Yeşilçay ile de sıkılaştırıyor.
Evet düzenli kullanırsanız vaadlerini gerçekleştiriyor.
Ancak hepimizin hatta zaman zaman benim bile yaptığım hata ilk kullanımda sonuç beklemek.Kesinlikle yanlış bu tarz ürünleri düzenli kullanmak gerek.
Kullanımı ise sabah akşam rahatsızlık olan bölgeye masaj yaparak uygulamak.
Rengine aldanmayın vücutta herhangi bir renk değişimi yapmıyor.Kokusu da ben alıştığım için güzel geliyor ancak herkes sevmeyebilir.
Aslında zayıflamak uğruna neler içtiğimizi düşünürsek bunun kokusu bence gayet masum kalıyor.
Kısacası ben kullanımımda gözle göürülür şekilde sonuç aldım.Hala kullanmadıysanız mutlaka deneyin derim.Şu an fiyatı 89.90 TL ancak sık sık indirime giriyor.Mutlaka şans verilmesi gereken ürünler arasında :) 
Bir sonraki yazımda görüşmek üzere hoşçakalın..
Bol bakımlı günler dilerim.

Yorumlar