L’Oréal Paris Nude Magique CC Krem

Merhabalar,bugün benim adıma yoğun bir olacak.Yine dişçi maceram var :) Çoğu gitti azı kaldı :) Sabredip muradıma ereceğim.Gitmeden önce sizinle günlerdir üşenerek yazamadığım L’Oréal Paris Nude Magique CC Krem yorumlarımı paylaşayım dedim :) Hadi hemen başlayalım.
En büyük hata ürünleri tam anlamıyla kullanmadan yorum yapmak.Belki bu hatayı bende yapmışımdır.Yani 1 kere ürünü kullanıp yorum yapacak kadar bilgiye sahip olamıyorsun.Ben bunu kırmak için 2 haftadır kullanıyorum.Ve bence artık yorum zamanı geldi.
Daha önce bahsetmiştim bayram indirimden almıştım.Yenilerde deneme fırsatı buldum.
3 rengi var.Yeşil,mor ve turuncu.. Kızarıklıklar için yeşil, soluk bir ciltler için mor ve yorgunluk belirtileri için turuncu.
Ben yeşil olanı denemek için aldım.Hmm kızarıklıklara etkisi başarılıydı.Ancak açık tenlilere çok uygun bir ürün değilmiş ne yazık ki.Yani o kadar koyulaştırdı ki tenimi.Pudra bile hafifleştiremedi.Ama koyu tenliler için başarılı olacağını düşündüğüm bir ürün.
Sitesinde bahsettiği gibi tüy kadar hafif yapısı var.Böyle yeşil göründüğüne bakmayan ısıyla cildinizde bütünleşiyor hemen.
SPF 20  ile cildinizi de koruyor.Aslında yaz aylarında kumsalda kullanılabilecek bir ürün.Ancak dediğim gibi açık tenlilerin uzak durması gereken  bir ürün maalesef.Ya da bronzlaşınca kullanabilirler.Diğer renkleri de alıp deneyeceğim bakalım diğerlerinde de koyuluk sorunu var mı ?
Fiyatı 29 TL civarıydı.
Neyse yolcudur Abbas :) Ben diş tamiratına gidiyorum.Benim gibi diş sorunlarını geciktirmeyin lütfen çok da kolay olmuyor dişçiye gitmek :) Şimdilik hoşçkalın...

Yorumlar

Yorum Gönder