Toni&Guy Deniz Tuzu Spreyi

Merhabalar.bugün sizlere Toni&Guy Deniz tuzu spreyindn bahsedeceğim.Herhalde ilk olumsuz yorum benden gelecek ürün için.Genelde olumlu yorumlarını okumuştum.Bilmiyorum bir türlü sevemedim.Islak saça da kullandım kuru saça da kullandım ancak sevemedim.
Yani aslında mis gibi deniz kokusu hiç fena olmuyor.Ama kokusu bile ürünün etkisin kapatmadı bence.Kuru saça uyguladım önce kesinlikle başarısız.Saçlarım kaskatı oldu.Ben kullanamadım herhalde dedim ve ıslak saça uyguladım,yine aynı sonuç.Saçım kuruduğunda yine sertleşmişti.Ve ben dalgaları hiç beğenmedim.
Saça maşa yapılmış da sert bir şekilde defalarca taranmış gibi dağınık bir görüntüsü vardı.Saçlarımın kuruluğu beni çok rahatsız etti öyle ki hemen saçımı yıkayıp bakım yağlarımla onardım.
Ayrıca içeriğinde bulunan paraben beni çok rahatsız etti.
Ürün denizden çıkmışcasına doğal dalgalar vaadinde bulunuyor.Yumuşaklık tabi ki vaad etmiyor ama ben doğal dalgalar da fark etmedim.Ne yazık ki sevmediğim bir ürün oldu.Ki Toni&Guy ın diğer ürünlerini severek kullanırım.Sanırım sprey tarzı ürünlerden hoşlanmadığım için sevemedim.

Yorumlar