I love.. El kremlerim

Merhabalar,az önce cilt bakım ürünlerimi düzenlerken el krem sayımın çokluğunu fark ettim.Aklınıza gelebilecek her markadan el kremim var.Dolu dolu bekliyorlar beni kullanmam için.Neyse ki el kremi alma hastalığımın önüne geçtim.Ama mağazaları eve taşımışım resmen.
Bugün sizlere İ love.. serisinin el kremlerinden bahsedeceğim.
Arkalarında etiketleri de çıkmış ne yazık ki şimdi fark ettim.Normalde etiket bırakmam üzerlerinde ama bu ürünlerin ambalajları etiketleri farklı.Resmen konuşuyor.Aynen yazıyorum arkasında yazanı 'Beni elini yıkayıp,kuruladıktan sonra eline dök,masaj yaparak uygula,elinin yumuşacık olmasının ve hoş kokmasının zevkini yaşa.İ love uyarılar : Beni gözüne kaçırma,kaçırırsan hemen bol suyla yıka.Sadece haricen kullanım için uygunum.Beni çocukların ulaşamayacağı yerde sakla.'
Çok şirin değil mi :) Hatırlamıyorum ama sanırım sırf bunun için almışım.Konuşan ambalaj :) 
Kremlerin renkleri de ambalajlarına benziyor.Kokuları zaten dillere destan.Ancak genel sorun olarak Coconut&cream kokusu için kötü olduğu yazılıyor.Aslında kötü değil yoğun hindistan cevizi kokusu :) Ama ben normal hindistan cevizi kokusunu da sevmem zaten,ne mantıkla aldığımı hatırlamıyorum zaten.
Yapıları güzel yapışkan his bırakmıyor.Nemlendirmesi de başarılı.Benim favorim raspberry&blackberry tabi ki :) 
Watsonslardan bulabileceğiniz ürünlerin fiyatı 4 5 TL civarı olması lazım.
Kış ayları için değilde sonbahar ilkbahar mevsimleri için uygun kremler.

Yorumlar