Düğünden Mini Kareler

Merhabalar,çok şükür düğünümüzü de yaptık.Ankara-Altınoluk arası yol bir yorsa da dört dörtlük düğünümüz harikaydı.Düğünde emeği geçen herkese tek tek teşekkür ederim.Özellikle organizasyonu kusursuz planlayan,her detayı ayrı ayrı düşünen sevgili anneciğim Beyhan Eroğul'a ayrıca teşekkür ediyorum.Daha iyisi olamazdı.Tek kelime ile tarif edebilirsem Mükemmeldi.
Tabi ki püf noktalara kadar ayrıca ince ayrıntılı yazı yazacağım hatta bildiğimiz yazı dizisi olacak ama ufak bir giriş yapalım dedim.
Şu an tabi evle meşgulüm ama bu güzel kareleri de sizlerle paylaşmasam olmazdı.
Hemen başlayalım.

İşte muhteşem arabalarımız :) Biri gelin biri damat :) Resmen aşık oldum arabalara şunun tatlılıklarına bakar mısınız ya..
                                                        Evet saçlar yapılmaya başlandı :) 
İşte benim yakışıklı eşim :) Ben saçımın yapım aşamasında çekim araları :) 

Makyaj aşamalarını takip ediyorum :) Gülay hanımın ellerine sağlık :) 
Biraz şaşkın çıkmışım ama çok beğendiğim fotoğraflardan biri oldu :) 
Hem deniz hem kara çekimi oldu :) Ama  o sırada bir baktım ki güzel bir yeşil ortam vaar hemen kendimi yere attım tabi ki :) 
İşte bu gerçek gülüş :) Bir espiri döndü aramızda kahkaha atarken yakalandık.
Saçımı 2 farklı şekilde kullanıldı.Bu fotoğraf çekimleri için olan saçım :) 
İşte nikahımızın olduğu mekan :) Diğer otelde düğünümüz oldu :) Böyle doğal sımsıcak bir ortamdı işte..
Telefon sağlığa zararlıdır temalı çalışmamız.
Bu güzel fotoğraflarla veda ediyorum sizlere devamı gelecek ancak toparlanması gereken bir evim var :) 
Fotoğraf çekimleri için sevgili abim Özgür Çetin e teşekkürler.Bize fikir veren ve her daim yanımızda olan Olcay Saçaklı kardeşimizi de ayrıca teşekkür ederiz
Ayrıntılı yazısı gelecek şimdilik hoşçakalın :) 

Yorumlar