Ojelerimizi Kurtaralım :)

Merhabalar,kimsenin evinde 1 tane ojesi olduğunu sanmıyorum.Benim kadar olmasa da(500 civarı)herkesin en az 3 veya 5 tane ojesi vardır.Kim onların beklemesini bekleyecek.Bir de küçük olmalarına rağmen oje bitirmek öyle kolay bir iş değil.Ben bile çok kullanmama rağmen yılda en fazla 5 oje bitiriyorum.Eee yeni ojeler çıkınca da dayanamayıp alıyorum tabi ki :)
Ama bakıyoruz ki zamanla kalınlaşıyorlarveya sakız gibi bir kıvamları oluyor.Peki o ojeleri eski haline nasıl getireceğiz.Hemen açıklıyorum.
Yeni keşfettiğim bir ürün oldu kendisi.Niye daha önce almamışım ki ? Bozulan ojelerini eski haline getiriyor.Bozulan ojelerinizin için 4 5 damla döküp güzelce çalkalıyorsunuz vee bozuk halinden eser kalmıyor.İlk günkü gibi oluyor.
Ne yalan söyleyeyim ben eskiten asetonla inceltirdim ancak renk değişimine uğrarlardı.Şimdi kalyonla eski haline getirip kullanıyorum ojelerimi :) Hala haberdar değilseniz bence Watsons'a bir uğrayın derim üstelik 6 7 TL civarı gayet uygun fiyatlı,yüksek performanslı bir ürün.

Yorumlar