Sephora Waterproof Eye Makeup Remover

Eveet şimdi sizlere aslında uzun zamandır kullandığım yine yazısı gecikmiş bir üründen bahsedeceğim.En sevdiğim makyaj temizleyicilerinden olan Sephora  Waterproof Eye Makeup Remover.Sephora ya çok gitmemeye çalışıyorum.Girdiğim zaman kendimi kaybediyorum.Bence birbirinden güzel ürünler var ve cüzdanımı boşaltıp çıkıyorum.Bu sebeple acil olan bir şey olduğunda Sephora'yı tercih ediyorum.
İlk Sephora alışverişim sırasında testerı verilmişti ve ben hayran kalmıştım.Daha sonra dönem dönem aldığım favori ürünlerimin arasına girdi.Dönem dönem alıyorum çünkü diğer markaları da denemek istiyorum.Ancak dönüp dolaşıp yine aynı ürünü alıyorum.Kaç şişe kullandım hatırlamıyorum bile.
Ferah bir kokusu var.Makyajı mükemmel temizliyor.Lens kullananların da kullanabileceği bir ürün.
Yumuşacık bir yapısı var.Çalkalayarak kullanılıyor.Yağlı his bırakmıyor desem yalan olur rahatsız etmeyecek boyutta yağlı bir yapısı var.Fiyatı da performasına göre gayet iyi 20 TL civarı olması lazım.
Genelde kasa önlerinde rastlıyorum ve bir bakıyorum ki evime gelmiş benimle :) 
Sizde Sephora da rastlarsanız bu şirin temizleyici şans verin derim.
Bİr sonraki yazıda görüşmek üzere hoşçakalın :) 

Yorumlar