Makyaj Çalışmam

Merhabalar,düğüne günler kala heyecan dorukta makyaj denemeleri yapıyordum.Ve güzel olduğunu düşündüğüm bir makyaj çalışmamı sizlerle paylaşmak istedim.
Biraz ağır bir makyaj oldu ancak özel davetlerde yemeklerde kullanılabilir.
Hemen başlayalım mı :) 
Evet işte buuu :) Ben beğendim.Özellikle de ruju beğendim.Tabi ki numarasını yazacağım.Ama önce hangi malzemeleri kullandığıma bakalım.
Flormar make-up fix spray.Çok sevdim.İnanılmaz başarılı.Abartmıyorum tam 8 buçuk saat makyajım bozulmadan benimleydi.Tekrar tekrar alacağım bir ürün.Parlaklık vermesi de ayrıca hoş durdu.
Estee Lauder Day Wear BB krem .Çok severek kullandığım bb kremim bitmek üzere :( Kesinlikle yenisi alınacaklar listesinde.Günlük makyajda pek kullanmıyorum.Daha çok özel günler ve gecelerde kullanıyorum.Yüzümdeki duruşunu seviyorum.Sayesinde fondöten nedir unuttum :) 
Sephora mineral pudra.BB krem ardından sabitlemek için kullanıyorum.Ayrıca kapatıcılığını sevdiğim beni üstün performansı ile şaşırtan bir pudra.Yazısı için tık tık .
Maybelline Master Smoky Göz Kalemi.Evet akma yapıyor ama ben onsuz yapamıyorum.Çok severek kullanıyorum.Tam siyah rengi ben bu rengi çok seviyorum.

The Balm Sexy Mama Transparan Pudra.Tüm makyajı sabitlemek için kullandım.Genelde hep kullanırım hatta kapalı olarak çektim paketi çünkü çok az kaldı.Ama Flormar makyaj sabitleyici ile kullandığımda performansı gayet iyiydi.
Benefit They're Real Mascara.Alalı çok olmuştu ama yeni kullanmaya başladım.Geç kullandığım için ise pişmanım.Çok sevdim.İnanılmaz hacim veriyor kirpiklerime.Ve kirpikleri tek tek ayırması sayesinde yoğun bir görünüm vermesi hoşuma gitti.Bundan sonra daha iyisini bulana kadar sanırım vazgeçilmezim olacak.
Estee Lauder Pure Color Blush(09 brazen bronze shimmer)Muhteşem bir renk :) Çok severek kullanıyorum.Biterse gerçekten çok üzülürüm.Şeftali bronz rengini çok seviyorum.Ve bana yakıştığını düşündüğüm için sürekli kullanıyorum.
En sona ruju bıraktım :) 
Watsons'taki satış danışma arkadaş sayesinde fark etmiştim.İyi ki de alşmışım.Çok güzel bir renk.Duruşu kalıcılığı çok başarılı.Silerken çıkması için büyük çaba harcadım :) 
Numarası ise ;

Sizde benim gibi kırmızı ruj seviyorsanız ve kalıcı bir ürün arıyorsanız.Kesinlikle Golden Rose'un bu rujunu alın derim.

Dudaktaki duruşu ise böyle :) 
Göz makyajım ise böyleydi.Fark olarak Maybelline nin farını kullandım fotoğraflamayı unutmuşum.
Kısacası özel gün ve gecelerde bu makyaj kullanılabilir.
Farklı bir çalışma yapmak istedim.Umarım hoşuna gitmiştir.
Bir sonraki yazımda görüşmek üzere hoşçakalın.

Yorumlar