Watsons Alışverişim :)

Merhabalar,küçük bir İstanbul seyahatinden sonra yine sizlerleyim.Haftasoun Watsons'ta indirim olur da ben gitmez miyim :) İstanbul'da bile fıldır fıldır aradım.Neyse uzun bir arayıştan sonra buldum ve küçük bir alışveriş yaptım şimdi yakından inceleyelim.
Evet baya küçük bir alışveriş olmuş değil mi :) Girmişken lazım olan diğer ürünleri de aldım :) Böyle kalabalık görüntüde anlatmak zor olur diye gruplayarak inceleyeceğim.Aslında ben Max Factor Colour Elixir Pen Stick almak için girmiştim.Ancak diğer eksiklerimde göze batınca biraz fazla oldu sanki :)
Düğünde ayaklarım mahvolacağı için tabi ki Watsons Footease topuk koruyucu aldım.Bana 9 Liraya geldi.Umarım geceyi kurtarır.
True Spirit Manikür Seti 2.99 olduğundan sevimliliği için aldım.Ama zaten sürekli kullandığım ürünlerdendir.Ama ambalajı da gerçekten harika :) Baykuş..
Bio oil :) Aklınıza gelecek her sorun için kullanıyorum.Cilt kuruluğu için birebir zaten.Çatlakları yok etmiyor ama inceltiyor.Yeni keşfettiğim bir özelliği ise böcek ısırmalarına iyi geliyor.Annemin boynunu böcek ısırdı bende bio oilin iyi geleceğini düşünerek böcek ısıran bölgeye uyguladım ve ertesi gün izlerin küçüldüğünü fark ettik.Gerçekten çok şaşırtıcı.Bu aldığım kaçıncı şişe hatırlamıyorum.Bence herkesin evinde olması gereken bir ürün.Daha önce de bahsetmiştim yazısı için tık tık.
Revigen şampuan bunu eşim için aldım.Saçları çok dökülüyor denemek istedim.Bakalım etki edecek mi ?
Rimmel Wonder'ful With Argan Oil Mascara merak ettiğim bir üründü.Denemek için aldım umarım beklediğim kadar başarılıdır.
Neutrogena Visibly Clear Pore&Shine Peeling jel tabiki yeni bir ürün olduğu için hmeen sepetimdeki yerini aldı.Merak ediyordum.Şu an farklı bir peeling kullanıyorum.Bittiğinde başlayacağım kullanmaya.Deneyelim görelim.
Kalyon oje inceltici Ojelerim en değerleri varlıklarım :) Kalınlaşan ojelerim olduğunu fark ettim ve onları kurtarmak için aldım.Umarım işe yarar.
Düğünden önce kullanmak için bir seyahat maske seti aldım.Umarım severim.Ters bir etki yapmaz:) Ambalajı çok eğlenceli geldi.
Watsons Avokado özlü saç bakım maskesi.Diğer maskelerini çok severek kullanıyorum.Bloglarda çok okuduğum ürünlerden biriydi ve şans vermek istedim.Kullandıktan sonra hemen yazısını da paylaşacağım.
Vee Watsons a gelme sebebim :) 
9.50 ye düşerse 1 tane almak ayıp olurdu yani :) Öyle ki kasadaki çocuk yanındakileri sordu fiyat doğru mu 38 TL den 9.50 ye düşmüş diye.Evet şaşırtıcı bir fiyatı var ama iyi ki düşmüş 1 tane alacağıma 3 tane aldım.Dün denedim ancak henüz tam anlamıyla fikir sahibi olamadım.
Aslında en güzel kısımda tüm bu alışverişlerimi Watsons kart ile yaptım.Hem alışveriş yapıp hem puan kazanmak gayet eğlenceli oluyor.
Tüm ürünleri deneyip yorumlarını ilerleyen günlerde sizlerle paylaşacağım.
Şimdilik hoşçakalın.
Bol bakımlı günler dilerim...Max far



Yorumlar