Wet'n Wild Color Icon Glitter

Evet sıra günün 2. yazısında :) Daha önce bahsetmişimdir denemek için farklı ürünler alıyorum.Evet yine merakımın kurbanı oldum.Aslında Wet'n Wild in ürünlerini çok seviyorum.Niye böyle bir sonuçla karşılaştık bilemedim.Başlayalım incelemeye;
Kapalı formlarını bulamadım.Farklı bir yerden görsel almak da istemedim.Açık haliyle idare edeceğiz :)
Çok şekerler değil mi ? Tabi renkleri çok güzel ancak gelin bir de kullanım kısmını inceleyelim.
Yani ürünü ıslak kullanmaya çalıştım sadece fırçada kaldılar.Kuru kullandım onda da çıkması için kaç kere sildim hatırlamıyorum.Hiç kullanışlı değil maalesef.Ben düğün makyajında kullanırım diye almıştım ama kesinlikle kullanamayacağım.Ertesi gün simlerle gezmek istemiyorum :)
Zaten ürünün ambalajını açarken baya bir uğraştım.Bende tam tersi daha da merak uyandırmıştı ama sonu hüsranla bitti.Ben sevmedim yapısını da kendisini de.
Fiyat olarak 5.90 TL civarıydı.
Ben uğraşırım diyorsanız deneyebilirsiniz ama benim gibi üşengeç birine göre değil kesinlikle.
Neyse şimdilik hoşçakalın yarın görüşmek üzere :)
Bol bakımlı günler dilerim :)

Yorumlar