İnstgram Günlükleri

Merhabalar,ne zamandır paylaşmak istediğim bir yazıydı.Artık bende İnstgram günlüklerimi paylaşacağım.Hadi incelemeye başlayalım neler paylaşmışım.
Farmasi'den aldığım bir ürünün promosyonuydu.İnanılmaz başarılı.Cildimdeki ölü derileri temizlediğini,cildimin ferahladığını hissettim resmen.Çok ama çok sevdim.
Candy Crush Saga yı nasıl oynadığımı yakın çevrem iyi bilir.Göya stress atmaya çalışıyorum ama daha çok stresss olurken buluyorum kendimi.Annem eşim ben arasında nasıl bir rekabet var anlatmam.
Essence in Cilt bakım serisini denemeye başladım.İlk ürün sivilce kurutucu oldu.Şimdilik deneme süresindeyim.Eşimde deniyorum bazen.Yeterince fikir sahibi olunca burada yazısını paylaşacağım.
Yeni dişlerimle,yeni gülüşümle ev halim :) Gözlerim simsiyah çıkmış :) 
Vee son olarak şu an okuduğum kitap :) Annemden çaldım :) Çok güzel ama ya Adem ile Havva nın güncesi :) Kesinlikle tavsiye ederim.
Şimdilik bu kadar bir sonraki yazımda görüşmek üzere hoşçakalın.

Yorumlar