Düğün Makyajım

Merhabalar,dün tüm gün evimle haşır neşir olduk sonra biraz mola dedim ve bu güzel yazı için bilgisayar başına geçtim.
Hemen başlayalım :) 
Ağırlıklı Kryolan ürünlerini kullandım.Hatta sırf düğün için aldım biraz pahalı gelmişti ancak gayet başarılıydı ürünler.Çıkarmak için yarım şişe makyaj temizleyici ve yarım paket pamuk bitirdim.Tüm gece yüzümde benimleydiler ve o kadar insanı öpmeme sarılmama rağmen hiç bir şekilde etkilenmedi.Sanki dövme gibi yüzüme yapıştı.
Yani benim gibi makyajınız akmasın istiyorsanız kesinlikle Kryolan ürünlerini tercih etmelisiniz. Concealer Cube ki altında toz far bazı da var gerçekten harika.Tek bir dokunuşla göz altımı kapattı.Far bazı farımı harika bir şekilde sabitledi.Tek negatif yönleri yağlı boya gibi olan kokuları.Ancak performanslarının yanında kokuları pek dikkate alınmıyor.
Kryolan Concealer Cube yakından görüntüsü.Ben genelde üstteki rengi kullandım.Sabitleme ihtiyacı bile hissetmedim gerçekten tek başına başarılı bir ürün.
Ben aslında Tunalı Kryolan'a fondöten ve pudra almak için girmiştim.Ama düğün makyajının önemi beni bir kaç ürün almaya zorladı.Fondöten alacaktım ki satış danışmanı bu ürünü tavsiye etti.Hem gölgelendirmek için kullanırsınız dedi.Doğru söylemiş ben gölgelendirme için kullandım ve gayette başarılıydı.En alttaki kısmı ise fondöten olarak kullandım.Kryolan sünger ile kullanıldı.Islak ya da kuru kullanılabiliyor.Yüzümü kağıt gibi yaptı.Altına Benefit'in harika bazını kullandım ve sonuç muhteşemdi.
Makyaj sonrası flormar sabitleyiciyi kullanmak istiyordum ama unuttum.İyi ki unutmuşum onun sayesinde ürünlerin gerçek etkilerini öğrendim.
Dual Finish isimli pudrası da gerçekten harika.Altında sünger var ancak fırça ile kullanım tavsiye ediliyor.Tüm makyajımı sabitledi.Belki de gecemi kurtaran ürün.Yapı olarak çok ince ancak performansı çok başarılı.Muhteşem bir matlık sağlıyor.Çok doğal bir görüntüsü var.
Aydınlatmalar için Benefit Whats up kullanıldı.Göz altım ve elmacık kemiklerime uygulandı.Sünger aplikatörü sayesinde uygulamada kolaylık sağlıyor.Kalıcılığı dillere destan.
Rimel olarak Benefit They Real kullanıldı.O kirpiklerimi tek tek ayırmasını ve kirpiklerimi hacimlendirmesini çok seviyorum.O yüzden düğün makyajımda tercih ettim.Tabi ki takma kirpik vardı ama rimelsiz da olmaz :) 
The Balm allıklar olmadan asla!
Çok seviyorum ne yapayım renkleri süper :) Unutmuşum fotoğraflamayı ama bir kaç rengi karıştırarak kullandım.Yazısı için tık.
Tabi ki Estee Lauder Eyeliner kullandım.Yazısı için tık.
Düğün için saçlarım dip boyalı ve platin röfleliydi.Kaş rengini de açmak zorunda kaldık.Kaş kalemi olarak Amway in kaş kalemini kullandım ve çok memnun kaldım.
The Balm Nude Palet kullanıldı.Tabiki o olmasa olmazdı.
Diğer ürünler;
Flormar no:232 dudak kalemi,
Max Factor 010 white kalem,
Sephora Poudre libre Sublimatrice  radiant loose powder.
Vee bakalım nasılmış makyajım.
Bu haldeydim ve bakalım makyajla ne kadar değişmişim :) 
Takma kirpiklerimiz takıldı.Göz makyajı neredeyse tamam.Nude palet bize burada yardımcı oldu.Son aşamalar artık.Kryolan pudra ile sabitleniyor yüz makyajım.
 Benefit Whats up ile göz altları ışıldıyorken...
Veee sonuç :) Bu fotoğraf çekim makyajım ruj olarak burada Alessandro 09 numaralı lipgloss Vanilya kutudan çıkmıştı.ışıklı bir lipgloss.Ancak doğal görünümü ve kalıcılığı sebebiyle bu lipgloss u tercih ettim.
Düğün esnasında kullandığım ruj ise elizabeth Arden ruj 02 kalıcılığı muhteşemdi tüm gece yenilemeden kullandım.

  Fotoğraf çekimleri için kullandığım makyaj :) 
Annemin hediyesi Dior Massai 853 numaralı oje :) Düğünden bir kaç gün sonra fotoğrafladım ancak hala tırnak uçlarım hariç herhangi bir yerinde aşınma yok.Ben silmeden beni terk etmeyecek sanırım.Eşim dahi çok beğendi bundan sonra hep bu ojeyi kullanmamı istiyor.Bende aşık oldum rengine.Düğünden bana kalan çok hoş bir hatıra oldu.
Devamı gelecek :) Yakınlarda düğünü olanların okuması için harika bir yazı daha hazırlıyorum.

Yorumlar