Gratis Bayram Alışverişim

Merhabalar,Ankara'nın unuttuğu güzel güneşli bir gün.Resmen Sonbaharı es geçip kış başlamıştı ama bu güneş biraz olsun yüzümüzü güldürdü.
Bugün sizlerle bayram indiriminden aldıklarımı paylaşacağım.
Aslında alışverişi yapalı bir kaç gün oldu ancak bunları hatırlayabildim.Hemen incelemeye başlayalım.
1.The Balm Voyage Makyaj Paleti.Uzun zamandır merak ettiğim bir üründü.Diğer Balm paletlerini aldım ancak bu palet eksikti koleksiyonumda vee tamamlandı.Paleti ilerleyen günlerde inceleyip yazısını blogda paylaşacağım.Ancak kısaca bahsetmek gerekirse içerisinde mat ve ışıltılı olmak üzere toplam 16 far var.3 tane ise krem allık veya ruj olarak kullanabileceğiniz birbirinden tatlı renkler var.
Çok güzel de bir aynası var.İndirimli olarak fiyatı 46,25 TL.
2.Daily Moisturizing Hand Mask.Düğün öncesi kullanıp memnun kaldığım bir üründü yenisini almam şart olmuştu.Çok severek kullanıyorum.Ayrıntılı yazısı yakında blogda olacak :) 
3.Colgate Optik Beyaz Diş Macunu.Uzun zamandır paradontax kullanıyorum.Ancak heryerde olumlu yazıları,reklamları olunca dayanamadım,aldım.Bir de belirli miktar alışverişe 5 TL olunca almazsam ayıp olacaktı.Deneyeceğim en yakın zamanda.
4.Kalyon oje inceltici.Şurada bahsetmiştim.Aşık olduğum bir ürün oldu.Ancak her zaman bulamadığımdan yedeklemek istedim.Bu arada Gratis'te 3 TL.
5.Essence oje.Aman eşim duymasın :) Oje almak bana yasak.Ama ne yapayım rengi çok güzel.Bende bu renk yok diye biliyorum.Hem indirimdeydi 1.5 TL :) 
6.Essence Nail Art Stampy set.Bilmiyorum becerebilecek miyim ama meraktan ölürdüm almasaydım.Bu aralar Nail art çalışmalarına takmış durumdayım.En yakın zamanda deneyeceğim.Süpriiizzz :) Fiyatı 11 TL.
7.Maybelline  the colossal go extreme.Denemek amaçlı aldığım bir ürün.Şu an hiçbir fikrim yok kullandığım maskaram bittiğinde bu ürüne başlayacağım.
8.The Balm Cindy Lou Manizer.Merak ettiğim bir ürün daha.Pırıltıya bayılıyorum.Mary Lou dan sonra sıra kız kardeşi Cindy Lou da :) Fiyatı ise 25.25TL.
9.The Balm Fratboy allık.Rengine vurulduğum serinin bende eksik olan allığıydı.Buldukça diğerlerini de alacağım.Ama yavaş yavaş bitirmeliyim ürünleri.Bir ara tekrar alışveriş diyetine girsem iyi olacak.Unutmadan fiyatı 16.75 TL.
10.Lady Speed Stcik.Bir zamanlar çok severek kullanırdım ama ne olduysa son zamanlarda farklı markalarla boğuşurken unutmuştum.Yine alışveriş sırasında gözüme çarpıp sessizce beni allll diye bakınca aldım :) 
Benim indirimden aldığım ürünler bunlardı bir sonraki yazıda görüşmek üzere hoşçakalın :) 

Yorumlar