Essence Far Bazı

Günün 2. yazısı :) 
Avon Far bazı henüz bitmese de bloglarda çok fazla okuduğum Essence Far Bazını denemek istedim.
Şirin bir ambalajı var.Ancak şeffaf olduğu için gözüken kısımdan insanın biraz gözü korkmuyor değil.Bildiğimiz kapatıcı gibi.Ben koyu olan göz kapaklarımın rengini açmasını çok seviyorum.Sarı alt tonlu olduğundan koyu renkli göz kapaklarımın rengini açıyor.Far kendini daha rahat gösteriyor.
Burada biraz koyu çıkmış ışıktan dolayı sanırım.Ama yukarıdaki fotoğrafta gerçek rengi.
Fırçalı olması ürünü sevmem için 2. sebep oldu.Fırçası elle kullanmayı sevmiyorum.Tırnaklarımın arasına girmesi beni rahatsız ediyor.
Lipglosslar gibi ambalajı var.Fırçası da lipglosslar gibi gayet kullanışlı.
Sarı alt tonlu bir ürün.Far kalıcılığını arttırıyor.Fiyat olarak da 8 TL civarı olan ürün hem uygun fiyatlı hemde etkili bir far bazı.Az bir miktar kullanılırsa göz altı kapatıcı olarak bile kullanılır aslında.Ancak pudra ile üstünden geçmek gerekir diye düşünüyorum.Yapı olarak ıslak bir görünüm sağlıyor.
Essence ürünlerini incelemeye devam ediyorum.Bir sonraki yazımda görüşmek üzere hoşçakalın.Bol bakımlı günler dilerim..

Yorumlar