Gliss Milliom Gloss Crystal Oil

Merhabalar,Elseve mucizevi yağım bitmeden önce bir alışveriş sırasında gözüme çarpan Gliss Milliom Gloss Crystal Oil ı sizlerle paylaşmak istiyorum.
Ben sanırım saç bakım yağı olmadan yaşayamıyorum.Bu yüzden bir çok hata yapıyorum bu üründe o hatalardan biri aslında.
Ama bakımlarım sayesinde zavallı halde olan saçımı kurtardım.Şu an onca işleme rağmen hala yıkılmadı ayakta :)
Eveet yine bir ambalaj kurbanı oldum.Yukarıdaki fotoğrafa aldanmayın çok tatlı bir rengi ve ambalajı var.Ön taraftan bakınca görülen şirin pullu görünen ambalaj ve deniz mavisi :) Ben almayayım da kim alsın bu ürünü.Ancak ürünü beğenmedim.Belki Loreal Mucizevi bakım yağından sonra kullandığımdan karşılaştırma yaptığımdan başarısız buldum bilmiyorum.
Muhteşem bir kokusu var.Beni eski zamanlara götürdü.Sanki çocukluğumda çiğnediğim bir sakız kokusu.
Ancak etkisine gelecek olursak.Vaad ettiği gibi ışıldayan saçlarınız olmuyor sadece biraz yumuşatıyor.Onarma etkisi neredeyse hiç yok.Bu ürünü kokusu ve saçlarımı yumuşattığı için kullanıp bitireceğim kesinlikle tekrar almam.
4 farklı kullanımı varmış 2 si bildiğimiz duştan sonra nemli saçımıza uygulamak.2. kullanım ise şampuanın içine 2 3 pompa döküyoruz.Diğer kullanımlarında benimde haberim yok kutusunu atmışım,bulamıyorum.
Fiyatı sanırım 13 14 TL civarıydı.Tüm süpermarketlerde bulunuyor.Saçımı yumuşatsın diyorsanız tavsiye edebileceğim bir ürün.Ancak ışıldamayla alakası yok.


Yorumlar