Düğün için Tüyolar

Merhabalar,ben düğünümden önce çok fazla düğün yazıları okudum eee şimdi sıra bende :) Bende düğünde keşke şunu yapmasaydım,ya da iyi ki şunu yapmışım dediğim şeyleri bir başlık altında topluyorum.Hadi hemen başlayalım.
Fotoğraflarla anlatmak daha rahat olacağından fotoğraflarla anlatacağım.
Ben 2 saç kullandım.Sebebi herkes gelin saçını sıradan topuz yapar ama ben salaş rahat ve özgür saçlar istiyordum.Ancak gece boyunca yıldız siz olacağınızdan saçlar bozulur yani kendi tezimi kendim çürüttüm.Amaaa yine de salık saçlardan vazgeçmedim en azından fotoğraf çekimi için salık saçlar kullandım veee bence çok da güzel oldu.
Bu arada Akçay Boss Kuaför İlhan Abiye çok selamlar.O gün gelin olduğumdan naz yaptım tabiiii :) Vee İlhan abi sonuna kadar nazımı çekip tam da istediğim saçlara beni kavuşturduğu için teşekkür ederim.
Saç rengimi tam istediğim gibi yapan Beysu Güzellik Merkezi Sahibi Döndü hanıma da teşekkür ederim.Hani şaka bir yana beni sizler var ettiniz :) 
Makyajda siyah tonlar kullandım.Gözlerim küçük olduğundan ön plana çıkartmak için mecbur :) Bu arada düğünden önce mutlaka duvak ve makyaj provası yapmalısınız.Mesela ben pembe tonlarda yapacaktım makyajımı vazgeçtim çünkü hiç düşündüğüm gibi olmadı iyi ki denemişim.Duvağı da prova etmek çok önemli mesela benim 2 duvağım vardı biri uzun biri kısa aslında birlikte kullanılıyorlardı ancak ben ayrı ayrı kullanmaya karar verdim.Yani şunun altını çize çize söylüyorum mutlaka duvak ve makyaj provası yapmalısınız.
En önemli nokta Yemek :) Aç kalmayın mutlaka en azından saçınız yapılırken bir şeyler atıştırın benim gibi :) Çünkü gece boyunca oturma fırsatı bulamayabilirsiniz.
Fotoğraf çekimi için saç ve makyaj hazır :) Ruj olarak açık tercih ettim.Gece kullandığım ruj daha koyu.
Bu arada dişler önemli ben 1 ay önce dişlerimi elden geçirdim.Bütün gece gülümseyeceksiniz unutmayın.Gerçi annem olmasa ben o koltuğa nasıl otururdum bilmiyorum.Diş korku olanlar sağlıklı güzel gülüşleri hayal ederek bari düğününüzün hatrına diş hekimlerine teslim olun :) 
El pankartları çok önemli.Eğer fotoğraf çekimlerine önem veriyorsanız kesinlikle edinmelisiniz.Tabi ben Ankara'dan almayı unuttum Edremit'te ise 4 tane bulabildim.Veee balonlar :) Yani düşündüğümden de güzel oldu balonlar.Helyumlu balonsuz olmazzz :) 
Tabi ağaçlardan uzak tutmalısınız ki ben ağaçlardan birinde patlattım balonlardan birini :) 

 Kırmızı ojeme dikkat :) Tarzınız olsun.Mesela bizim düğünümüzde masalardaki tüller hepsi farklı renkti.Klasik sevmiyoruz,farklı bir tarzımız var.
 Bu çekimler Fener mahallesinde oldu.Sahil biraz daha rahattı orada.Tülü havada çekme kararı almıştım bu fotoğrafta ancak rüzgar bizi biraz uğraştırdı.
 Tabi ki telefon fotoğraf çekiminde kapalı olmalı.Yoksa böyle sonuçlar ortaya çıkabiliyor :) 
 Küçük detaylarla gününüzü ölümsüzleştirebilirsiniz.
 Kim demiş yürüyemezsiniz sahilde diye :) Yürüdüm işte.Tam bir deniz aşığıyım.Bir zamanlar büyük konuşmuştum 'deniz görmeden yaşayamam'diye Ankara'da deniz yok ama yaşıyorum :) Büyük lokma ye büyük konuşma demişler doğru demişler.
Her neyse korkmayın ben yürüdüm ama yürüyemezseniz çıkarın ayakkabınızı yürüyün sahile :) Şu görüntüye değer bence.Eğer elinizde imkanınız varsa kara ve deniz çekimi yapabilirsiniz.

 Helyumlu balon demişken uçmasa olmazdı.Bizde uçuralım ve fotoğraflayalım dedik :) 
 Gecenin başında çiçeğimi odada unutmuştum.Bunu sakın yapmayın.Çiçeğinize sahip çıkın :)Arka plan içimi ısıtıyor.Denizzzzzz mis gibi kokusu burnuma geldi resmen..
 Birbirinize olan sevginizi gösterin fotoğraflarda :) Çiçek de güzel aksesuar oluyor.
Fotoğraf çekimlerini abim Özgür Çetin yaptı.Doğal pozlar,samimi ortam bu güzel fotoğrafları ortaya çıkardı.
 İşte bu ayakkabılarla yürüdüm ben :) Tabi ki akşam dolgu topuk ayakkabı tercih ettim.Veee Sevgili Nina'dan süper bir taktik öğrendim ve tüm gecem kurtuldu.Ayakkabılarınızı giymeden önce ayaklarınızın kenarına vazelin sürün ve geceniz kurtulsun.Ben 2 ayakkabıyı giyerken vazelin bulamadım normal el kremimi sürdüm.Ancak dikkatli olun az uygulayın fazlası kaymasına sebep oluyor ayağınızın.
 Evet düğünde kullandığım saçım ve makyajım :) Toplu modellerle gayet rahat geceyi götürüyorsunuz.Ben daha özgür modelleri tercih ettim.
Ben erdim muradıma siz çıkın kerevetine :) 
Tüm sevenlerin kavuşması dileğiyle hoşçakalın :) 

Yorumlar